mys hos emmie

onsdag idag, lill-lördag som man brukar säga. känns hur bra som helst. mitt liv är wooonderbart för tillfället.
malmöstad idag och handlat julklapp till syster. och så skulle jag försöka få tag på min pälsmössa, men nää såklart slut överallt. aarhhhh..ska de vara så svårt att hitta en jävla mössa!

ikväll ska jag hem till emmie och mysa. laga middag, dricka smoothie och ha massa mys:) och imorgon drar vi nog in till lilla torg för lite skridskoåkning. då skulle jag behövt min pälsmössa. blääää på alla affärer som inte har någon sån.

the killers - human, faaannn vilken bra låt!! min favvolåt för tillfället. schööön den!

och julkänslan? var fan har den tagit vägen. jag som hade julkänsla redan i början av november, och nu är den bara borta. kanske var som mamma sa endå, jag började för
tidigt:( men endååååå vafaan! det är julafton om en vecka. vart har liksom december tagit vägen? hereguud så fort tiden går, man hinner ju knappt med ena dagen förräns nästa dag redan är kommen. LÄBBIGT. nåväl, julkänslan SKA komma, om jag så ska sätta upp tomtar exakt överallt i huset.
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0