Cocacooooola

Okej, jag känner redan att jag har skrivit på tok för många inlägg idag. Men jag bara måste skriva ett till haha. Idag har varit en riktig bloggdag känner jag. Men det är kul. Har faktiskt varit flitig och fått mycket saker gjort idag. Brabra emzi.

Vi grillade idag för första gången detta året. Fan vad gott det är med grillat måste jag säga. Riktig sommarmat alltså. Finns nog ingen mat som slår en grillad fläskkotlett. Mumma!


Käkat popcorn har jag också gjort idag för ovanlighetens skull;)
Och nu ikväll blev jag såååå sugen på coca, så jag var tvungen att köra ner till konsan och handla mig en burk. Gud så gott det kan vara med coca ibland. Och snart är burken slut, vad ska jag göra då:( Blä, vill ha en till haha. Usch nej, inte bra. Måste ut och jogga imorgon igen!
Ha en bra kväll alla godingar.

Kommentarer
Postat av: k.

jag sitter bara och väntar på en uppdatering om ägget! <3

2009-04-09 @ 18:29:21
URL: http://killersthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0