Dextro

AJAJAJ! Ja, jag har precis käkat nästan ett helt paket med dextro. Vafan, inte bra alls. Min mage svider nu. Smart som jag är ska jag alltid äta upp allt när jag köpt nåt. Likadant om jag köper ett paket med läkerol, så måste jag alltid trycka i mig alla tabletter fast jag vet att jag får ont i magen efteråt. BAD HABIT:(

Nåväl, var nere hos skomakaren innan och YES, mina skor är klara redan imorgon. Så om det blir utgång i helgen kan jag använda mina älskisar. Hur bra är inte det dåååå!
Har precis ätit lite lunch och nu ska jag ta tag i min tvätthögggg, blää..Hjälp mig, jag orkar inte:(
Men lika bra att göra de så har man de gjort sen. SMART jag vet, läläää. Hej så länge.


OCH inga bilder har jag på denna datan heller eftersom min egna datjävel har pajjat. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0