Emz+bilar=0

Vakande imorse av en jävla smärta i min hals. Hatar att ha ont i halsen, när det känns som man knappt kan svälja.

När jag skulle till kvinnohälsan imorse så upptäckte jag ytterliggare en sak som jag nog inte riktigt går ihop med. BILAR! Haha. När jag skulle parkera bilen längs vägen så vad gör jag inte om SJÄLVKLART kör in i en hög trottoarkant och ja, självklart blev det ju punka på däcket. Vafan haha, varför händer bara sånna saker mig. Såååå typiskt. Dölack blev jag. Så när jag kom ut från kvinnohälsan satte jag mig i bilen och visste inte vad jag skulle göra. Började med att ringa mamma typ sudär 20 ggr, men fick självklart inget svar.
Men jag hade ju inget val, så jag fick ta mig en promenad upp till en preem-mack och be om hjälp. Men då sa dom att jag var tvungen att köra bilen till macken, så det var bara att gå tillbaka, hämta bilen och köra i 10 km/h till macken. Haha snacka om att alla andra bilister typ hatade mig just då. Glodde som svin gjorde dom också.
Väl framme på macken, så fanns där ju naturligtvis inte något reservdäck i bilen. TYPISKT ELLER VAD!! Så en av grabbarna på macken fick skjutsa mig hem, hämta alla fyra sommardäcken och tillbaka till macken. Lika bra att sätta på alla fyra när man endå är i farten ellerhur. Så, det var vad min förmiddag bestod av idag.
Inget jobb blev det idag heller med tanke på den olyckan + min hals.

Fint väder är det idag också, riktigt nice. Funderar på om jag ska ut och gå en runda! Hörs senare gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0