FestFestFest

En riktig kanonhelg måste jag säga.

Fredagen bestod av förfest hos line med massa fina brudar. Vidare mot millenium där det var proppat med folk. Kul att träffa vissa man inte träffat på ett bra tag. Mindre kul att min klack lossnade från min sko. JAG GÅR VERKLIGEN INTE IHOP MED TRAPPOR ALLTSÅ!! Haha endå lite kul, fast jag hoppas bara att den går att laga!

Igår (lördag) blev det åter igen stan med sis. Tre dagar på rad haha, aldrig fel det. Köpte ett par skor, ett linne och en t-shirt. Inte fel det heller. FEM par skor på en vecka haha, nog rekord för mig faktiskt. Men jag gillar de;) Inte mycket pengar kvar att leva för denna månaden för mig inte. Sucks. Men vad gör man inte för shopping. Älskar man det så är det svårt att hålla i pengarna.

På kvällen skulle hela familjen till Millenium och äta gott eftersom mammsi fyllde år. En jättetrevlig och mysig kväll som sedan fortsatte in till Sofie på förfest. Haha sjukt balla människor må jag säga. Har så jävla roligt med alla. En riktigt bra kväll faktiskt.
Vi fortsatte sedan in mot Buddha (mot min vilja). Men det var stört kul. Jag och benzon dansade som aldrig förr. Fedenajs! En crazy night. Avslutade kvällen på Max med en fet hamburgare. Haha kunde inte slutat bättre.

Idag är man ju hyfsat död iallafall. Det blir pizza med benzon och tove om några timmar. GOTT E DE!
Hörs later bloggen, tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0