Hemlis

Ja, då var det lördag idag och det innebär ju att jag ska berätta min lilla hemlis. Eller ja, hemlis och hemlis.
Och ni som har haft stora förväntningar har haft det helt i onödan, men jag drar till TENERIFFA imorgonbitti Så sug på den vaa, hahha.
Jag vet, egentligen var det ingen rolig hemlis kanske, haha eller jo för mig, men inte för er för ni kommer bara vara avis nuuu lallalaaaa! Så underbart ska det bli.
Så om 24 timmar sitter jag på flyget ner till värmen. Gissa om jag lääääängtar!!!!

Kommentarer
Postat av: eve

tönt, var det din hemlis HAHAHA

men ha det så bra där gumman :D

2009-04-11 @ 15:50:16
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: stephanie

aha emma:P så det är därför du joggat så mycke nu, tyckte välatt du hade gfått upp i vikt där ettag..syndes på kinderna..hihiih

2009-04-11 @ 17:04:42
Postat av: Emma

Haha nej, jag joggar för att jag vill komma i form till sommaren. Dessutom har jag inte gått upp i vikt;)

2009-04-11 @ 19:37:41
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0