Jag vill ha mat mat mat...


En liten trevlig bild på dagens outfit. Tänkte att jag kunde försöka lägga in ett par outfits i veckan, om jag har tid och lust. Rätt skoj endå att kunna blicka tillbaka och se hur man har gått klädd.

Santa Lucia ikväll med line, steff och tweii. Två tallrikar med pizzasallad och en fet kebabpizza. Haha jävlar vad fint i magen det var. Och herregud så mätt jag var, elle ska jag säga vi!? Haha shit ja.
Men inte hindrade de oss från att åka vidare till konsum (kååån-sum enligt line) och handla mer kräng. Godis, chips, dippa, popcorn, glass m. varma hallon och ja, jag vet inte allt vi handlade. Men jag vet dock att min mage nog aldrig har varit såhär mätt som den är just nu. Det hade kvittat om jag haft ett tiometers långt bord framför mig med hundratals saker av både mat och godis, så hade jag inte orkat trycka ner en endast liten godisbit. För fyfan vad mätt jag är. Gudans skymning säger jag bara. Det har nog blivit mat för resten av veckan också för min del. Rätt skönt iofs.

Allt som vi handlade åt vi upp hemma hos line, med sällskap av även steffie, ryde, bob, danne, burre och andre. Mycket trevlig och en mycket trött kväll.
Nu ska jag slagga som aldrig förr och sova megalänge imorgon. Inte en jävel ska störa mig. GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0