090804

Hallå bloggen.

Vaknade upp imorse av att jag storgrät. Hade en riktigt äcklig mardröm. Kändes som jag aldrig skulle vakna. Ville bara att den skulle ta slut. Men sen när jag väl hade vaknat så ville jag tillbaka bara för att se hur den skulle slutat.
Som tur var hade jag p vid min sida. Underbart.

Åt god frukost och slappade och nu åkte han precis hem. Och nu ska jag in i duschen för att senare bege mig in till stan och ha en heldag och kväll med Tovi. Kommer bli superhärligt. Gå och titta i affärer, fika, äta middag och prata skit.

Vi hörs förhoppningsvis ikväll!


Kommentarer
Postat av: ifrank

Fin du är!

2009-08-04 @ 13:34:23
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0