en bra emz i köket trots allt

Alltså igår när jag höll på att koka ihop min korvstroganoff så trodde jag att det skulle sluta i ren katastrof. Liksom jag lagar verkligen aldrig mat, jag rent ut sagt suger på det. Och sen tycker jag inte det är roligt heller för den delen.
MEN iallafall, mamma hade sagt till mig vad man skulle ha i och jag hällde i allt hon hade sagt. Men då var ju frågan, hur mycket av varje sort skulle man hälla i då!? Ja jag fick gå på känsla. Och när allt var i stekpannan såg de ut som en stor jävla sörja. Förjävligt haha.
Men tillslut blev det väldigt gott endå. Även om jag inte åt så mycket så måste jag säga att den blev riktigt bra för att vara första gången man lagar en sån rätt. Och kul var det faktiskt också. Det kanske inte är så dumt att fortsätta laga mat hädanefter!?
Vi får se! Stolt över mig själv är jag iallafall.

Hade en supermysig kväll och natt hos p. Massa filmtittande och mys. Kom hem sju imorse och då deckade jag direkt på soffan. Vaknade för ungefär en halvtimme sen och nu har jag precis ätit frukost.

Ska nog träffa benzon idag. Får helt enkelt se vad vi hittar på. Skittradigt väder iallafall. Jag som ville bli brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0