glädjeskrik

Igår blev det lite återträff med gamla jobbet. Vollyboll och grillning i chefernas trädgård. Himla trevligt faktiskt. Dock var jag varken med och spelade vollyboll eller grillade, men det var skitkul att träffa alla igen.
Stannade några timmar och sen åkte jag och p hem till mig en sväng, sedan hem till han. Kollade en film och myste. Trötta var vi båda två så det blev en tidig kväll.
Lämnade p på jobb kl nio och sedan åkte jag hem, och nu har jag precis njutit av en supergod frukost. Fint väder idag innebär steeek på stranden. Gött är de då!

Hörs senare!

OCH IDAG KOMMER MIN FINA STEFFFFFFF HEM!! WIIIIIII:)

Kommentarer
Postat av: stephani

jiaaa snart ses vi:D:D

2009-08-01 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0