NRJ in the park

Det blev verkligen en hejdundransbra kväll igår. BORTSETT från att jag inte fick stå längst fram som jag såå gärna ville. Ingen ville göra mig sällskap och det kändes lite för mobbat att stå där framme själv bland alla fjortistjejer.
Men jag fick en himla massa bra bilder, särskilt på Darin. Dock finns alla bilderna på Elins kamera. Men jag hoppas kunna få den antingen idag eller imorgon, så ni får se bilderna imorgon!

Innan konserten började så passade jag och Elle på att trampa trampebåt i det fina vädret. Vi köpte med oss körsbär, hallon och jordgubbar och satt och mumsade på det i båten. Riktigt mysigt. Men fy bubblan vad svettig jag var när vi var klara. En timmes trampning i stekande sol, det blir man rätt varm av.

Sen gick vi och käkade, eller jag käkade. Grillspett med tzatsiki och grönsaker. Såå gott.

Sen var det bara att vänta in NRJ. Vi satt i öltältet och hade det trevligt. Faktiskt väldigt bra platser, men jag är fortfarande arg över att jag inte stod längst fram. Men när dom körde genrep så fullkomligt SPRANG jag fram till scenen och fick några riktigt bra foton på Darin. Jag var ju bara tvungen. Och alla mina kompisar tyckte jag var världens största nörd. Men det måste man få vara ibland. Speciellt när man får se ens idol IRL.

Men när alla artisterna gick ner där på marken där folket stod så var jag såååå jädrans avis på dom som stod längst fram. Fyy vad jag också hade velat göra det.
Men det var endå coolt att ha sett alla artisterna som var med. Framförallt Darin och Ola förstås. (nörden själv jag vet)


OCH gissa vem som stod ungefär fem meter ifrån Linda Rosing igår om inte Emz ;) Haha så mobbad jag är hahahh. Nä men de var lite häftigt endå tyckte jag. Tog ett par foton som ni också får se imorgon.
Lulu från förra årets idol såg vi också. Riktigt cool brud!


Men idag är det en ny dag. Jag ska nog träffa Steff en stund, och sen ikväll ska jag hem till Pontus och laga middag. Dundermysigt.
Vi hörs nog lite senare bloggen för nu ska jag ut och sola lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0