jag älskar lilla torg

Ber sååå hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering dom två senaste dagarna. Det har varit så mycket att göra så jag har helt enkelt bara inte hunnit med det.

Umgicks med p hela dagen igår. Var på ribban och kopplade av i någon timme med hans vänner, sedan åkte vi in till stan och käkade middag. Sen fick jag brått hem för att hinna göra vid mig snabbt för att senare dra in till lilla torg och möta upp Jessica.
Riktigt trevlig kväll. Vi satt på fridays och drack och hade mysigt. Världens härligaste servitris träffade vi. Och skratta gjorde  vi som aldrig förr. Synd man inte har sådana där kvällar lite oftare. Notan behöver vi dock inte prata om, för det var värt varenda krona!


Idag bestämde jag mig för att dra in till sommarchansen och se finalen. Tove, Elin och Låjs följde med. Satt och hade picknick först med massa god pasta och tonfisksallad innan det började. Sen när det väl satte igång hade man redan kramp i röven. Jag blev dock lite besviken över bidragen. Ungefär två av tio var bra. Lite tradigt måste jag säga.

Nu har jag precis kommit hem och är helt slut. Det blir nog bara lite slapp framför tvn och sen hem och sova hos p. Megamys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0