fucking headacke

Finns det något värre än riktigt sprängande huvudvärk?! Jag blir helt tokig i huvet. Vafan, kan ju knappt tänka klart förrän det börjar yra i hela huvet. Uschblä.

Gårdagen var helt kanon. Kräftskivan blev mer än lyckad och även resten av kvällen. Träffade massa härliga människor. Vi lyssnade även på Calaisa. Sjukt sköna låtar. Riktig countrymusik.

När sega Sofie har lagt in bilderna och skickat dom till mig så lägger jag självklart upp dom här. (förhoppningsvis idag)


Ikväll skulle vi egentligen ha grillkväll i pildammarna, men med tanke på att det regnar ute så ser det värre ut med det. Det får bli en innekväll helt enkelt. Inget drickande blir det iallafall för mig. Huvudvärken tar helt över.
Vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0