come in to the night

Idag mår jag huuur mycket bättre som helst.
Vaknade upp hos världens finaste som fyller år idag. Och sen har jag farit som en skållad råtta fram och tillbaka hela dagen. Varit i stan och gjort vid naglarna, hälsat på Becca på mobilia, hälsat på på saknade Vellingeblomman, varit hos min fina Pontus en sväng och lämnat present, och nu är jag hemma.

Fick dock precis reda på en förfärligt sorglig sak. Men det är inget jag delar med mig av här.

Ikväll ska jag äta middag med sis och mammi och sen ska jag hem till Pontus igen och fira dom sista timmarna av hans födelsedag med honom. Dundermysigt!

Hoppas ni andra också får en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Varför aldrig någon bild på din Pontus?:) man blir ju lite nyfiken på hur han ser ut..

2009-08-31 @ 23:18:15
Postat av: Bina

Skönt att det är bättre!

2009-09-01 @ 15:31:09
URL: http://olasdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0