vi hade iallafall tur med vädret...igen

Jag blev bjuden på mando igår av världens finaste. Underbart gott. Första gången jag åt planka haha jag vet, jag är sen. Men bättre sent än aldrig ellerhur!
Vi åkte sedan och hyrde film. Vi hade iallafall tur med vädret igen. Haha jag har nog aldrig sett en roligare film i mitt liv. Vi satt och garvade oss igenom hela filmen haha. Guud, han gubben måste ju ha gått på nåt. Riktigt sjuk hahah.

Kom hem sju imorse som vanligt och la mig direkt i soffan. Kunde dock inte somna direkt men till slut somnade jag och vaknade för ca en timme sen.
Ska hämta syrran och Emma på sturup vid tre sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda.

See you.

Kommentarer
Postat av: cicci

den är sjukt ball den:P

2009-09-24 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0