the snow is falling from heaven above



Ber såååå väldans mycket om ursäkt för sämst uppdatering i helgen. Men jag har inte hunnit sitta vid datorn helt enkelt. Antar att ni är taggade för att se bilder från julfesten på Big Bowl!? Håll ut, dom kommer upp under dagen:)

Först ska jag baka julgodis med mamma nu sen lovar jag att lägga upp bilderna.

Förövrigt har helgen var megalugn. Skönt som tusan. Igår var jag i stan med min pojkvän och handlade julklappar i allt snöoväder. Fick de mesta handlat, bara en kvar som ska inhandlas idag!

Jag är helt chockad över hur mycket snö vi har fått här längst ner i Skåne i december. Vanligtvis brukar snön inte komma förrän i januari om vi har tur, men annars i februari. Fedenajs dock att den redan är här. Jag har höga förhoppningar om att få snö på julafton. FYRA dagar kvar. Sick eller sick!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0