wrap you around me



DET ÄR SNÖ UTE. Kan det ens tänkas vara möjlig såhär en vecka innan julafton!? Jag trodde inte det var möjligt. Sist det hände var säkert 7 år sen eller nåt. MINST!
Mysigt är det iallafall. Jag var tvungen att sova med rullgardinen uppe inatt eftersom det snöade så fint igår och var helt vitt på hela himeln.

Det blir dock mindre roligt att sätta sig i bilen idag. För de första kommer alla köra som sölkorvar. 60 på på 110 väg ungefär och för de andra är jag LIVRÄDD för att krocka. Så därför kommer jag nog bara köra i 40:(


Men ikväll är det julfest på Big Bowl. Perfekt med snö då ju.. Kan ju inte bli mer juligt.

Nu måste jag gå upp från sängen. Ska platta håret, sminka mig, välja kläder tills ikväll, köra min plastfassa till Malmö, hem och packa och sen till jobb. Hoppas jag inte dör på vägen till stan. Då är de illa.

Vi hörs antagligen inte ikväll! Har somsagt fullt upp idag.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: :)

Var har du köpt din pälsmöss? Jättesnygg!

Svara här.. :)

2009-12-17 @ 10:19:40
Postat av: emma

sv: min mamma köpte den till mig så jag vet faktiskt inte tyvärr:)

2009-12-17 @ 10:28:16
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0