30 bitar kött och ett kilo vitlökssås?

måste säga att jag har haft en helt UNDERBAR kväll med alla dom bästa.
linie fyllde 19 år idag och det firade vi med mat och massa mys på elyseé. riktigt härligt. gud vad jag älskar mina vänner. det blev en hel del skratt, massa presenter till linie och en jäääävla massa mat haha, fan vad det krängdes. ja, jag käkade säkert 30 bitar kött, pommes, typ ett kilo vitlökssås? så ni kan ju gissa hur jag luktar nu, höhö. och såklart blev det efferrätt, marrängsuisse, möööms fillibabaaa. ja, man kan säga att jag åt så att magen sprack. var tvungen att knäcka upp byxorna eftersom magen putade ut så mycket att knappen nästan gick av (skämt och sido) men iaf, gott som fan var det. och nu har jag mat i magen för resten av veckan också, hur gött är inte det dåå! känns för jävla underbart faktiskt.
imorgon blir det jobb igen, fast jag slutar fyra, wooonderbart. sen HEEEEELG!, som spenderas med alla fantastiska vänner.
pussochkramochgodnatt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha ja men man vet aldrig när det blir fondue igen ;D trevligt att ses ikväll emma! tack för skjutsen! sov gott :)

2009-01-30 @ 01:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0