älskar mina snygga brudar

gårdagens fredag spenderades hos sofie med massa älsklingar. steffie, linie, becci, låjsi, fiie, steffi, bob, danne och boukef. mycket trevligt. dom flesta drog ut, fast jag och linie var för trötta så vi åkte hem när resten drog till crown. en trevlig fredag helt enkelt.

idag har jag myst i stan med fiie och låjsi. köpt massa nya kläder. två par brallor och tre tunikor. så nu känns min garderod lite bättre iaf. resten ska jag köpa så fort jag fått min lön i februari. sen kommer min garderob vara som ny. i löööv it. ikväll ska jag och mina älsklingar ner på puben och mysa lite, sen hem till mig och sjunga singstar, spela spel och ha det allmänt underbart. älskar mina snygga brudar! nu ska jag få ork till att göra vid mig, joooobbigt kan jag säga.
ha en trevlig kväll foooolks. bye!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bjud inte mig, gör itne det :(

2009-02-01 @ 14:44:54
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0