andra avenyn

Roxanna i andra avenyn är ju bara såååå fräääsch! Haha fan vad jag diggar henne. fett cool tjej. Lagom kaxig hela tiden och en jävla attityd som gör att jag sitter här i min säng och skrattar lite (myyycket) för mig själv, hähä. Och btw så har jag blivit helt fast i det programmet igen, vilket är såå lovely. Men allt känns helt utflippat endå. Några är otrogna, några har blivit bögar, några har sex med sin pappas flickvän, nån har HIV och ja, typ allt mellan himmel och jord. Men endå fortsätter serien att vara lika bra! Kan inte bli bättre juu.

Död idag, som alla andra dagar. Jobbet tar kål på mig. bra med pengar dock, som ni nog redan vet.
Take care för det ska jag göra! Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0