be proud of yourself

kom precis och tänka på en sak. jag är så jävla trött på alla som hela tiden klagar på sig själva,

"ååhh vad jag är tjock"
"fan va fet min mage har blivit"
"jag hatar mina lår"
"fan jag har fått celuliter på min rumpa"
"gud vilken dubbelhaka jag fått"
"mina armar är sååå himla tjocka"

alltså ärligt talat, varför inte vara nöjd med hur du ser ut? och om du inte är det, nä säg förfan inte de till alla andra då, gör någonting åt det istället. jag är sååå himla trött på allas tjat om sånt hela tiden. tänk på dom som verkligen är tjocka, undra hur dom känner sig när ni som är smala som pinnar sitter och trycker i er själva att ni är tjocka?! gud. jag tycker bara man kan acceptera sig själv som man ser ut. alla är vi lika mycket värda hur vi än ser ut. och var stolt över den du är, för det borde du vara!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SKITJOBBIGT!

Håller med dig!

2009-01-09 @ 03:50:46
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Petter

jävla rätt du har. helt sjukt

2009-01-10 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0