home alone



sovit nästan 12 timmar inatt, jääävligt skönt måste jag säga. känner mig pigg nu när det börjar bli kväll. endå rätt härligt, speciellt när man är ensam hemma med. städat rummet idag igen, vilket jag snart gör varje dag, snyft.
ätit makaroner med tomatsås och massooor med vitlök två gånger idag. det är ju bara såå gott så jag var ju tvungen att laga det två gånger. sen har jag stått i duschen med samma låt på repeat ungefär sudär 20 ggr kanske. fast jag tröttnar aldrig på den låten eftersom det är en christmaslåt.
somsagt, ensam hemma hela kvällen, helt wooonderbart tycker jag. ska väl bara ligga och gotta mig i soffan med massa mys, och förhoppningsvis kommer j förbi sen också, ännu mer mys! trevlig helg alla underbaringar:)

Kommentarer
Postat av: michaela

vem är j? :)

2009-01-02 @ 23:05:48
Postat av: Anonym

dedu:)

2009-01-03 @ 00:09:14
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: eve

jag vet vem j är ;)

2009-01-04 @ 15:11:42
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0