hur var de nu med det där att jobba?

jobb jobb jobb och stress till tusen. det märks verkligen att man inte är van vid jobbrutinerna. upp halv 8, komma hem halv 7. gud, man är helt död efter en hel dag på jobbet. men kul är det, och pengar får man. fick sitta heelt själv idag i kassan, haha magaaad. trodde jag skulle dö, typ? var sååå nervis, trodde jag skulle göra fel hela tiden och skämma ut mig och därmed bli en tomat i huvudet, men icke sa nicke. det gick faktiskt väldigt bra, vilket jag blev förvånad över. men mina fötter är rätt döda när jag kommer hem. att stå upp i nästan 9 timmar är ganska jobbigt, tro det eller ej. ännu en jobbdag att se fram emot imorgon. money money, i laajjjk!
det känns jättekonstigt nu när man börjat jobba, jag som är van att ligga i sängen och dra mig till 12 på dagen, nu får gå upp fyra timmar tidigare. och jag som är van att ligga framför tvn och dega om dagarna och ta ett träningspass då och då. kommer nu hem vid 7 tiden och har knappt någon fritid över. det blir tajt de här med träning. men vafan, ska man ligga på topp så ska man. så imorgon blir de bannemig träning med emmie direkt efter jobbet. starkt emz! hoppas jag överlever. nannar sedan hemma hos emmie.
nu blir de snart bingen. godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0