jag får handla på systemet SJÄLV

jaa då fyller man 20 år imorgon. känns för jävla konstigt faktiskt. imorgon är jag ingen tonåring längre och jag får handla på systemet SJÄLV. fatta så sjukt de känns haha. börjar verkligen kännas som vuxenvärlden är på god väg faktiskt. vet dock inte om jag vill bli vuxen än, eller över huvud taget. det var så skönt att vara liten. man hade aldrig några bekymmer då. men nu har man ju inget val så det är bara att gilla läget.
men 20 år, fan va knäppt de känns. kändes verkligen precis som jag fyllde 15! hoppas iaf på en mycket bra dag med massa gratulationer hihi. oooocchhhhh så kommer jag längta ännu mer till min och bohlens fest i mars:) kommer bli så himla kul.

varit med min prinsessa hela dagen. vi har badat, målat naglarna, kollat på madicken och haft det jättemysigt.

blir en tidig kväll ikväll. är meeegatrött idag. och eftersom jag både fyller år och ska jobba imorgon så måste jag vara pigg. men vi hörs gott folk. tjao!


jag och min prinsessa i badkaret


bild från igår. afterskitema;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är prinsessan din dotter?

2009-08-13 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0