nyår 08/09

fan vilken lyckad kväll det var igår. mötte upp alla snygga brudar hemma hos sassi där det bjöds på välkomstbål och lite snacks. värdinnorna sassi och linie var i full gång med maten medans det fotades hit och dit. sofie som hade köpt en systemkamera skulle såklart vara i full fart med den hela tiden, det var niiice;) till mat serverades det fläskfilé, potatisgrattäng, sås och såklart sallad. mätt som man var skulle jag ju självklart ta upp en portion till, baaara för det var så himla gott. men, det blev ju negativt sedan när efterrätten skulle fram, då orkade jag knappt någonting alls. kanske iofs bra på ett sätt, fast mest dåligt.
folket började ploppa in en efter en vid halv 11 tiden(?) och när alla kommit en bra bit in på drickandet plockade vi fram twister. de kan man aldrig få för mycket av när man festar. vid 12 slaget gick vi ut och kollade på raketerna, pussades, fotade, skrek, drack champagne och ja, det mesta man brukar göra på nyår. det fortsatte att festas inomhus igen därefter och det verkade som natten skulle bli lång. själv fick man nog i sig lite för mycket och däckade en 20 min uppe på sassis matta på hennes rum. det var helt okej faktiskt. men där kändes det som kvällen var slut och allt hade varit så himla lyckat. natten spenderades hos j,
mycket trevligt. gick upp från sängen idag kl halv 5, endå helt okej.
ikväll blir det bara massa one tree hill och kanske chips och dippa om jag orkar åka och handla. soffan kallar som fan nu så hejdå gott folk. och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: ..

hur får du ditt hår så fint? :)vill också ha det så

2009-01-06 @ 12:54:38
Postat av: eemz

jadu, just den frisyren gjorde jag med en våffeltång:)

2009-01-07 @ 14:26:26
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Petter

överfin bild

2009-01-10 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0