träning

stack till formtoppen i eftermiddags med linie och tränade av oss lite. riktigt härligt. 40 min på rullbandet och sedan 15 min nere på gymmet. för fyfan vad granna vi ska vara i sommar. slanka och fina. muuums! och sen mår man så bra också efter träningen. jag känner mig alltid lika stolt och de känns fett bra.
snart ska jag in i duschen och sen ska jag dega framför tvn resten av kvällen med avokado och lite frukt.

sitter och glor på top model nu, mitt favoritprogram. orka att alla brudar har så jävla perfekta kroppar  där. jag ska också se ut så en dag, om jag så ska träna fem gånger om dagen.



Kommentarer
Postat av: ...

du behöver inte träna !! :)

2009-01-11 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0