20 shottar och en galen kväll

då var helgen redan slut. varför ska alltid helgerna gå så snabbt när veckodagarna går sååå mycket långsammare. en ny jobbvecka står på spel, orkar inte. men man får se det positiva, pengarna!
det har iallafall varit den bästa helgen på länge. det blev bara chill i fredags. jag kollade på lets dance och åkte sedan hem till emmie där även evelina, linda, felicia och björn var. satt framför brasan och gjorde i stort sätt ingenting. skönt en fredagkväll, med tanke på hur trött jag var. emmie följde sen med hem till mig och sov här. jag som ville ha sovmorgon fick gå upp kl 8 för att köra emmie till jobb. men vad gör man inte för sina vänner!? gick och la mig direkt när jag kom hem igen och vaknade igen vid halv 12. gudaskönt. jag begav mig till stan för att bygga på mina naglar OCH gå på jakt för att hitta ett par foppatofflor. men det gick inge vidare. så det får bli en ny runda till stan nästa helg istället.
 
väl hemkommen var det städning som gällde. det såg ut som tio femåringar lekt på mitt rum i en månad så stökigt det var. men resultatet blev helt suveränt. fick upp tvn också och så blev det lite ommublering. skitsnyggt faktiskt. snabbt in i duschen och snabbt göra vid mig för att sedan ha släktkalas. som vanligt provade jag säkert tio plagg innan jag kom fram till vad jag skulle ha på mig. blir aldrig nöjd, så det är dags att åka till stan när jag fått min lön och bara shoppa som fan. ja, släktkalas var det ja. fick väl lite nyttiga saker, hemgifter. tråkigt att få, men desto bättre när man ska flytta hemifrån så man slipper inhandla allting själv. det där med hemgifter är ju ganska dyrt.

vid nio fick jag bråttom hem till alexandra. förfest och födelsedagskalas var det som hände hos henne. trevligare än förväntat faktiskt. haha sjukaste bussresan till stan sen. den tjejen var nog fan inte normal haha, endå bad hon om ursäkt sen. bra det iaf. men 93a och så kaxig är fan ingen bra kombination. spec inte mot oss coola 89or;)
crown stod på schemat för kvällen, gratis inträde vilket gjorde mig superglad. kunde handla sprit för pengarna istället. greeeat! haha tusan vad vi drack. champagne, piña colada, tequila rose, tequila, öl, drinkar och jaa. en hel del. det blev ungefär 20-25 shottar sammanlagt haha, endå mums. slutade då i andra änden, full som ett svin haha. becci och emz stannade tills dom stängde. dansade satan, men det såg nog inte lika bra ut som det kändes haha. gick sedan från konserthusen till möllan. kallt och blä. men några muppar vägrade hoppade in i taxin, men tillslut fick vi med dom. efterfesten fortsatte i vellinge. jag däckade i sängen vid sex, somnade inte förrän nio i morse. en crazy night iaf så tack alla som medverkade.

när vi vaknade halv två hade man ju lite mer ångest kan jag säga. dels var jag så bakis att mitt huvud dunkade så mycket att det kändes som de skulle gå av vilken sekund som helst, sen visste vi inte hur vi skulle ta oss hem, och sen hade halva dagen redan gått. men allt löste sig och när vi fått i oss lite mat från bk mådde man lite bättre iaf. åtminstonde i några sekunder hähä. sängen har min dag bestått av idag. göttgött. och imorgon är det jobb ja, mindre kul.
nu blir det tv, sen sängen igen. godnatt!













Kommentarer
Postat av: Anonym

Amen snälla okej att du är blond, men det skriker ju verkligen hur överdriven du är. 20-25 shottar? Du vet var det innebär? enkel matte säg att varje shoot är 4 cl blir det ungefär 80-100 cl sprit? OFTA, SNÄLLA BARA SLUTA ÖVERDRIVA. PINSAMT JU,

2009-03-20 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0