my destiny

en väldigt blandad dag idag måste jag säga. fixat med min aupair ansökan i stort sett hela dagen. en jävla massa saker som ska fixas för att kunna åka iväg. inte nog med att jag ska fylla i typ hundra sidor om bara själva ansökan, sedan ska jag skicka iväg referenser också som bevis på att jag har erfarenhet för det jag ska syssla med i USA. det mesta är snart fixat iaf, sen är det bara intervjun som återstår och sedan kan allting sätta igång:) jag bara längtar mer och mer för varje dag.

satt och chillade på espresso house en stund denna fina afton med låjsan, med en kaffe latte i handen, himlans gott såhär i vinterkylan. åkte sedan vidare hem till henne för att kolla film på trean "matte söker husse" hyfsat bra film endå.

inte ätit nåååågot skit idag, stolt över mig själv måste jag tillägga. eller ja, om man räknar dippa till grönsaker så räknas de men jag tycker att grönsakerna övervägde så jag tar det som att det blev en fetfri dag. fett nice. och detta ska hålla i sig nu...jaa..fram till sommaren är det tänkt. men vafan, nånting då och då skadar ju inte. lite fett här och där måste man ju få i sig ibland. annars överlever man inte, åtminstonde inte jag.

sov gott allihopa, för det ska iaf jag göra!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

FETT ÄR GOTT!

2009-01-09 @ 02:19:18
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0