lovely sunshine

Blev så jäkla glad när jag vaknade och solen sken in genom fönstret imorse. Tydligen stämde inte väderprognosen för denna veckan för det skulle inte bli bra väder varken igår eller idag, men endå har jag suttit ute och solat. Superhärligt.

För ovanlighetens skull packade jag upp min resväska igår. Den brukar få stå minst en vecka vanligtvis, så jag kände verkligen mig duktig för en gångs skull.
Annars har väl dagen inte bjudit på så mycket nytt. Stack ner en sväng till shakespeare med två killkompisar innan.
Och nu sitter jag här, proppmätt efter att ha tryckt i mig en hel påse popcorn på ca 15-20 min. Bra där emma!

Nu får jag väl gå och sova känner jag. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0