sooooo happy

I lördags blev det strandbaden med Fiie, Låjs och Steff. En fullsmockad strandbaden med fullt av ungdomar gjorde kvällen till en minnesvärd kväll faktiskt. Förvånadsvärt roligt även om vi redan kom dit vid halv tolv tiden. Men vid två var vi ganska nöjda, så jag, Steff och Bohlen tog taxi hem till Steff. Käkade lite nattamat och gick sedan och la oss alla tre i en stor skön säng tillsammans. En olsagbar natt med favoriterna.

Igår (söndag) gick dagen mest åt till att sova. Jag och Steffi åkte och handlade bullar vid tolv, sen somnade vi i soffan medans vi skulle kolla film. Sen gick jag upp och la mig i sängen, sov till fyra då vi stack och hämtade pizza. En riktigt behövlig dag.
Dessutom hade jag en helt jävla underbar kväll tillsammans med den mest underbara människan i världen. Kvällen kunde helt enkelt inte slutat på ett bättre sätt.

Idag ska jag ta tag i att städa lite, och sen ikväll ska jag äntligen gå och se MFF lira på den nya stadion. VIP läktare och allt, kan ju inte bli mycket bättre.

Ha en trevlig dag allesammans så hörs vi kanske senare!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: ifrank

fint linne, det känner jag allt igen ;D

2009-07-20 @ 15:10:04
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0