mallorca magaluf sol y vera

Ja, vart ska man börja det hela egentligen!?
En helt jävla underbar resa helt enkelt. Går inte beskriva med ord så roligt vi har haft det.
Sola, bada, festa är i stort sett det enda vi har gjort. Men endå så har allting gått så sjukt till haha.

Vi var ute med en motorbåt en av dom första dagarna när vi kom dit. Tre killar och sju tjejer var vi. Vi söp som aldrig förr, stannade och badade på olika ställen (skiiiiiitfint vatten), snorklade, hoppade från klippor, dunkade musik, dansade, sprang topless och ja...Det går inte att föreställa sig så jävla roligt det var. Helt klart en av dom bästa dagarna.

Första kvällen när vi skulle ut så hade vi förfestat en del och när vi kommer till grabbarna grus så får jag och steffi in en rätt äcklig drink. Halsa tänker jag, och vipps forsar spyan ut ifrån munnen och landar mitt på golvet. Haha så jävla sjukt. Elin bara "vi måste på toa vi måste på toa emma". Jag bara "vadå varför de?" Så när vi kommer in på toa elin bara "men ska du inte spy mer?" Jag bara "Haha nej jag mår hur bra som helst, nu går vi ut och super igen". Haha ja, kanske rätt äckligt att jag skriver om detta men det var så sjukt jävla kul. Spyan verkligen bara kom ut som en hel fors, dock var det bara vätska som tur var.

Näst sista dagen hade jag och becca köpt biljetter till partybåten. När vi låg på stranden på dagen så kände vi båda "hur fan ska vi palla detta egentligen?!" Men det var bara att dra till viking och förfesta kl fem, sen var vi på topp igen. Fick hur mycket gratisshots som helst och ja. Ni kan ju själva lista ut hur det sedan gick på båtturen. Jävligt roligt måste jag säga. Så himla glad att vi valde att följa med. Båtfärden tog tre timmar. Vi stannade och badade några ggr, fick gratis öl och sangria, dansade, och bara var helt enkelt. Dock var vi inte lika mycket i form när vi kom hem halv elva från båtfärden. Vi gjorde vid oss med sprit i kroppen, men det slutade med att vi deckade i sängen och vaknade kl fyra på natten och bara "faaan vi missade utekvällen". Men det var nog tur vi inte gick ut.

Brandy - Right here departed
Kings Of Lion - Sex on fire
David Guetta - When love takes over
Aqua - Back to the 80´s

Och massa fler låtar som jag inte vet vad dom heter, är låtar som BARA påminner mig om mallis. Hatar att lyssna på dom samtidigt som jag älskar det. Vill bara tillbaka och får en stor klump i magen.

Degen, kräftan, tanten, krabban, sälen, pussy, bacon, paketet, lady gaga - ja, det var nog alla smeknamn jag fick under resan. Haha och JA det finns förklaringar till alla namnen men jag har absolut ingen lust att skriva om det!

Den glade viking, e4an, originalet, casa blanca, grabbarna grus beachcluben.
DOM BÄSTA STÄLLENA HELT UTAN TVEKAN!

Ja det har varit en helt fantastisk resa som ni säkert förstår. Orkar inte riktigt skriva mer nu. Finns hur mycket till att skriva om men jag känner mig inte riktigt i form för att sitta och skriva en hel uppsats just nu.

Jag tänkte lägga in lite bilder nu härefter. Dock har elins kamera hälften av bilderna, så jag lägger in dom när jag fått dom.
ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0