090607

Det blev en riktigt lyckad kväll igår.

Här hemma var det lite småsegt, lite tajt med tiden eftersom vi segade med spriten men sen bestämde vi oss för att endå dra ut. Alla ville åt olika håll men till slut kom vi överens om att först åka till Gessie och sedan till slagt.
Helt okej på Gessie, förutom att födelsedagsgrisen Karin blev iputtad i poolen. Lagom kul när vi sedan skulle vidare mot stan. Men det var bara att byta om, för som tur var hade folk lite olika kläder med sig. Kallingar från mogge, shorts från sofie och linne från sarah haha. Endå ball.

På slagt sen dansade vi som aldrig förr. Drack tequila gjorde vi också i stora lass.
Fan vad jag älskar schlagermusik. Lätt bästa musiken att dansa till. Självklart stannade vi tills det stängde. Sofie försvann som vanligt bort på dansgolvet i sina egna banor så det blev mest en emz-sassi-karin kväll. Men det var asball i vilket fall som helst.
I taxin på väg hem krängde vi korvar som jag vet inte vad haha. Jävlar vad vi åt. Och gott var det vill jag lova.

Nu blir det lite ärenden lite överallt. Hörs senare då förhoppsningsvis jag kan lägga in lite bilder från gårdagen också!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0