Bränd som ett helvete

Alltså helt sick. Fyfan vad dåligt jag har sovit inatt. Har inte kunnat ligga knappt. Absolut inte på ryggen, haha fyfan vad bränd den är. Rätt illa faktiskt. Bläää.

Tur att det inte är så fint väder idag, för då hade jag bara velat åka till stranden men det kan jag inte eftersom jag inte kan röra mig knappt så ont som jag har.
Istället ska jag bege mig in till stan och handla det sista inför magaluf. Och jag fick min lön idag, haha shiiiiit. Jag är rich nu kan jag säga. Typ dubbelt så mycket som jag hade förväntat mig. Tur jag jobbade så mycket som jag verkligen gjorde.

Men vi hörs senare bloggen, ha en bra dag!


Gårdagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0