Eva och adam

Igår när jag var hos Sarah så hittade jag Eva & Adam filmen. JAG MÅSTE BARA FÅ LÅNA DEN!!!
Så när jag kom hem satt jag och kollade på den hela natten. Haha shit vilka gamla minnen man får av den. Jag kommer ihåg när man såg den första gången, då man tyckte dom var så himla stora i filmen. När man ser den nu så känns dom så sjukt små haha. Så snabbt tiden går.

Idag trodde jag det skulle vara fint väder så man kunde ligga ute och steka och bli brun. Men inte det nä. Moln på himlen. Men det ser ut som solen sticker fram lite där bakom, så jag hoppas den kommer snart. Måste fan bli brun nu tills vi åker, är ju fan vit som en krita. YAMMIIEE!!!! Not:(

Nu ska jag städa lite och sen ut i solen förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0