How great?

Ja, som vanligt ser mitt rum ut som andra världskriget när städerskan kommer imorgon. ORKA! Blir dock inte förvånad eftersom emz alltid är ute i sista sekunden med allting. SÅ, min natt får jag ägna åt att städa. How great!?

En mycket trevlig kväll ikväll måste jag säga. Träffade tre amerikanska killar för första gången hemma hos Sarah. Fan vad jag älskar amerikaner:) SJUKT trevliga och rara människor.
Det blev lite vollyboll och öl i nattljuset. Det kändes verkligen som en underbar sommarkväll. Skulle dock varit några plusgrader till.

Näst sista dagen imorgon. Och för tredje eller fjärde gången, TUNGT är ordet. Blä och blä.

Imorgon måste jag gå upp en timme tidigare än vanligt för att DUSCHA. KILL ME? Hatar att duscha på morgonen. Men vem vill ha fett hår på jobb liksom? Inte jag iallafall.


Natti gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0