la playa

Playan från klockan 11 till 4 idag. Så jävla gött. Vi var väl runt 20 pers, sjukt härligt. Och jag badade typ fyra ggr. Helt otroligt. Riktigt skönt i vattnet, helt lagom för att svalkas.
Drog direkt till gymmet efter det med sassi och tränade en timme. Dock mådde jag inte så bra, huvudvärk och sjukt matt i hela kroppen (brist på vatten) så det blev ett väldigt simplet pass idag. Men det får bli hårdare nästa gång.

Fick verkligen duscha i nästan iskallt vatten idag. Bränd typ överallt. Ja, världens rödaste kräfta ungefär. Kommer dö när jag ska sova nu, mina ballar kommer bränna upp. Heeelt sjukt ont.

Ikväll var vi på landet och spelade brännboll med lite folk. Himla trevligt faktiskt. Helt ljuvligt väder. Sen stack vi hem till becca och klippte lugg på eve. Dösnyggt faktiskt. Nu är du lika cool som jag;)

Nu blir det sängen, upp tidigt imorgon för att pressa någon timme i trädgården och sedan stan för att inhandla allt skit till mallis. Ute i sista sekunden as usual. Blir INTE förvånad emma lilla.
Godnatt:)

OCH GRATTIS BECCI TILL DITT KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: EVE

tsss lika cool som dig mohhaa ? jag e coolare okej ? <3

2009-06-25 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0