Last day

Då var sista dagen över. Fan vad tungt det kändes hela dagen idag. Hade en klump i magen, varför vet jag egentligen inte!? Men antar att jag kommer sakna vissa mer än vad jag hade trott. Har iallafall bestämt mig för att komma och hälsa på redan nästa vecka. Längtar redan. Ja, nörden själv, jag vet!

Det blir inga mer blåa foppatofflor, ingen vattenflaska, ingen påfyllning av påsar på morgonen, inget dammande, ingen cissi att skratta bort dagarna med, ingen lunch med knäckebröd och makrill, inget mer godis(TUR), ingen blå tröja, ingen 656 telefon, inget "vänta på sista kunden", ingen malacokille varje onsdag...ja, man känner att det är något som kommer saknas.
Kanske inte nu dom första dagarna, men på måndag när jag är van att gå upp kl åtta. Då kan jag istället gå upp elva, eller tolv..Eller tre om jag så vill. LEDIGT. Fan vad skönt det ska bli. Har slitit som ett djur denna våren. 10 timmars arbete fem dagar i veckan. De är inte dåligt de. förtjänar man verkligen att få vara ledig extra mycket.

Men nu ska jag gå och mysa med becca.
Och imorgon blir det partaj som aldrig förr. En heldag med brudarna, kan inte bli bättre!
Sussa gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0