Mallis

Fan vilken stressig dag det har varit.
Gick upp kl tio i morse och började tvätta och packa. Begav mig sedan till vellingeblomman för att hälsa på alla saknade människor. Fan va tungt det kändes! Vidare in till stan för att växla pengar.

Väl hemma, packa de sista och åka hem till bohlen för att lämna min resväska. Hem och duscha och göra vid mig för att slutligen bege mig på välkomstfest för alle och carro. Skitroligt att träffa er igen. Kan inte fatta att det var ett helt år sedan sist.

Och nu sitter jag hemma hos bohlen, precis packat det sista. Drar om två timmar. SÅ JÄVLA GÖTTTTT!!!!
MAGALUF, nu gör vi det igen. Hur jävla underbart som helst.
Ses om en vecka suckers:) Ha det fun in sweden.
Puss o kram

PS. Kommer sakna alla mina fina här hemma! Love you all.

Kommentarer
Postat av: idis

miss you sis :(

2009-06-28 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0