Moneeey

Aahhhh jag vill bara shoppashoppashoppa. Hittat en hel drös med snygga klänningar från nelly som jag vill ha. Tråkigt nog så är jag ALLTID pank när jag hittar något jag vill köpa. Liksom blöö. Men när jag får min lön ska jag jäklar i det beställa hem massa grejer, lagom till mallis också.
Vi drar fan till mallis om lite mer än två veckor bara. Helt sick vad jag längtar.
Och sen USA, om jag kommer iväg. Kommer bli sååå jädra nice. Galet vad jag längtar dit också.

Förövrigt blir det massa studenter både imorgon, fredag och lördag. Förstår inte riktigt hur jag ska orka, men det ska vi nog kunna fixa! Med tanke på att jag ska festa en vecka i streck i mallis, så måste jag förbereda mig lite nu känner jag.

Nu ska jag palla mig hem till becca en stund. HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0