SOMMARRRRRR

Fyfan vilket underbart sommarväder det har varit idag. Det har verkligen varit sol hela dagen och jag och sassi har legat ute i min trädgård och solat. Haha jag säger bara kräfta nu. Shit vad mycket färg man kan få på tre timmar. Helt knall röd på bröstet haha. Men jag gillar de. Det blir brunt lagom tills lördag! Underbart.
Vi åkte även och tränade på gymmet en timme. Så sjukt duktiga. Lagom varmt kan jag säga.

Nu har vi precis ätit grillat kött, nypotatis och tzatsiki. Finns det någon mer mat som passar bättre till sommaren? Världens bästa mat. Lalalaaa ja jag älskar mat!

Ikväll ska jag och några brudar ner till stranden och grilla och mysa och snacka skit. Fan vad jag älskar sommarväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0