Student

Godmorning alla gladingar!
Ja, för jag antar att alla studenter är världens gladaste idag. Jag är såååå taggad idag. Ska bli så jävla roligt att stå och titta på alla fulla studenter som står och sjunger och skriker på trappan. Haha fyfan vilken känsla. Är så jävla avundsjuk kan jag säga.
Sen ska man hinna runt till alla också? Haha det kommer nog gå mindre bra. Jag ska iallafall försöka sno med mig lite mat från varje haha. Älskar ju mat som ni antagligen redan vet. Och kameran måste jag också ha med mig. Det lär bli en del bilder.

Men nu måste jag in i duschen om jag ska hinna med allt jag ska göra denna dagen.
Grattis till alla studenter och LYCKA TILL och lev verkligen livet som om detta var er sista dag. OCH NJUT SOM TUSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0