Studenter

Ska hem och träffa bästa sassi snart. Ska slänga mig i din famn så fort jag ser dig hihi.

Imorgon blir det en lång dag. Som tur är har jag tagit ledigt från jobbet för annars hade jag inte hunnit med ett skit. Det blir studentfirande hela dagen och kvällen. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna hem till alla jag är bjudna till. Får helt enkelt se hur mycket jag hinner med.
Det kommer bli en helgalen dag iallafall. Jag kommer stå där bland folkmassan och riktigt känna hur mycket jag längtar tillbaka till förra året då jag tog studenten. Världens bästa dag, finns inga andra ord! Sen ska man hitta alla friends och dela ut gosedjur och blommor, haha. Ingen billig dag inte!
Vidare till strandbaden blir det på kvällen. Invigning faktiskt. Riktigt förväntansfullt.

Längtar som tusan måste jag säga.
Hörs imorgon om jag har tid att blogga.
Pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0