Synd om emz

Alltså hur synd är det inte om mig just nu!? Jag åker till magaluf om två dagar och här sitter jag bränd som aldrig förr, träningsvärk som aldrig förr och feber, ont i halsen och förkyld. Hur mycket mer otur kan man få? Fan vad arg jag blir. Det är så jävla typisk att jag blir sjuk innan jag åker på semestrar. De suger hästpung helt ärligt.
Så nu har jag precis varit nere på konsum och handlat halstabletter, gjort en kopp varm choklad och knarkat ipren. Fan vad jag ska tycka synd om mig själv ikväll.

Jag fick iallafall handlat det jag skulle idag i stan, så det känns åtminstonde skönt. Blev lite extra kläder också, men de gillar vi. Hur svårt är det liksom inte att hålla i pengarna när man nyss fått lön. Det går bara inte.
Linn var med mig i stan, underbart att träffas igen. Vi åt världens godaste kyckling och pastasallad på Waynes.

Imorgon blir det en långdag, upp tidigt och inte lägga sig alls. Måste snart gå och sova så jag orkar upp imorgon.
Trevlig kväll allesammas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0