090304

JA!!!! jag hatar min data över allt annat. vafan, varför vill den aldrig som jag vill. dumma dumma! blir lack. och tacka gud att jag är ledig imorgon och på fredag från jobb. sååå great verkligen. har typ en miljon saker som ska fixas inför fredag. fick iaf en sak fixad idag. köpte melodifestivalenskivan på statoil nu ikväll, så ni som känner mig kanske inte blir så förvånade. ni vet väl hur min musiksmak är vid de här laget. så ja, bara vänj er ni som inte är vana. det kommer bli mycket schalgermusik och gamla låtar på fredag. dock tror jag det uppskattas hos dom flesta, eller jag hoppas åtminstonde det. haha fan vad jag ska digga. bara lääängtar ihjäl mig.

somsagt, det händer en jädra massa saker imorgon och på fredag. har jag tur hinner jag få fem min att sätta mig ner och vila lite. men nä, jag tror knappast det. faaannn jag hatar att vara stressad och vara ute i sista sekund med allting, som jag alltid är. synd att man inte lär sig av sina misstag. kanske borde försöka göra det i fortsättningen. hade kanske blivit lite lättare.
jag och becca ska spraytanna oss imorgonbitti så man blir brun och fin tills på fredag. känns så jävla bra, med tanke på att man liknar ett lik för tillfället. (mindre kul)

men ja. jag pallar inte skriva mer nu. måste gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon. godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0