090314

Jag har verkligen haft en urtrevlig helg. Trots att det var fredagen den 13e i fredags så hade jag ingen otur alls. Snarare tvärt om. En jäkla massa tur istället.

I fredags var det Crown som gällde. Det blev förfest hos Beccas "granne" Kim, som var helt okej. Som vanligt blev Becca full när jag bara hade fått i mig typ tre cider, men inne på Crown sen blev det några tequilashottar och efter dom blev det genast bättre. Man har ju haft sina stunder med tequilan så tur att det inte spårade iallafall. Och där var också pengarna slut för kvällen. Eller ja, jag hade ungefär 40 kr kvar, men givetvis fick jag inte behålla dom. Nej för Becca skulle tvunget handla en öl, som jag knappt fick smaka på. Men kvällen slutade endå mycket trevligt. Vi fick mycket fint nattbesök och jag var så happy. (ja ni som vet fattar säkert)

Lördagen blev en hyfsad tidig morgon. Becca skulle jobba kl 12 så vi fick gå upp vid 10. Kom hem vid halv 12, käkade en jävligt god frulle och begav mig sedan hem till Låjsi och snackade skit och kollade The Hills.
När jag sen skulle in till stan vid fyratiden så trodde jag att jag skulle få en hjärtattack när jag var mitt på motorvägen. Typ hundra bilar står i kö, där står en polisbil och blinkar och ja, jag trodde jag var körd. Att dricka sprit och sedan köra dagen efter är ju ingen höjdare. Speciellt inte om man skulle råka bli stoppad av snuten. Men som TUR var, så var det bara en bilolycka. Och gissa om jag kände mig lättad efter det haha. Fan vad skraj jag var.

På kvällen åkte jag och Becca till västra för att passa hennes brossa och kusin. Det blev melodifestivaltittande och en rätt seg kväll. Under Caroline Af Ugglas bidrag kommer Beccas bror in i rummet (han är 8 år) och säger "Alltså Becca, jag spydde nästan precis." Becca frågade "Men Cabbe varför då?" "Jo för denna låten är så himla hemsk och dålig" Haha så jävla söt.

Efter barnpassningen åkte vi hem till Vellinge igen, fick fint besök av Pontus och Saman. En trött men trevlig kväll.


Idag är man trött igen. Och åter en vecka med jobb står på schemat. Jag hade ju verkligen inte tackat nej till att vara ledig nu. Fan vad jag inte orkar gå upp tidigt på morgonen. Men det är bara att gilla läget. Snart lön igen, så jäkla gött.

Hörs sen snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0