att städa är en plåga

Ååhh jag orkar inte städa !!! Mitt rum ser ut som världens största bombnedslag. Kläder över hela golvet och bläää, alla saker ligger överallt. Och eftersom jag hatar att städa så gör det ju inte saken bättre. Årh:( Synd om emz ellerhur.
Och nu är klockan åtta och då måste jag titta på Sveriges värsta bilförare så jag hinner ju inte städa. Men jag måste...väldigt mycket SUCKKK!

Alltså palla. Imorse när jag åkte till jobb så var det strålande sol ute och det kändes verkligen som årets första vårdag. Men NEJ, då kommer snön helt plötsligt på eftermiddagen. Kul då! Hatar snö och regn. Jag ville ju ha vår nu så man kan lägga vinterjackan på hyllan. Suck på denna dagen.
Och nu har jag huvudvärk. Ännu mer kul.

Haha fan vad jag känner att detta inlägget blir positivt alltså. Men ja, alla inlägg kan ju inte vara roliga! Haha.
Tvn kallar väldigt mycket nu, hörs later gott folk. Peace.


JA, ungefär såhär trött och seg känner jag mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0