Fett ös i bilen

Jaha, då sitter man här igen. Klockan är egentligen alldeles för mycket för att jag ska sitta här och skriva och försöka vara social. Men, eftersom min kära syster behövde skjuts hem från stan så fick jag offra mig.
Så jag poppade en påse popcorn, skruvade upp melodifestivalskivan på högsta volym och satt och sjöng i bilen haha. Det kan inte ha sett allt för bra ut alltså. Tur att det var mörkt, annars hade nog grannbilarna fått sig ett rejäl skratt.


Åhh vad jag inte vill gå upp tidigt och jobba imorgon. Det suger verkligen hästpung, om man får uttrycka sig så. Men nu har jag bara två veckor kvar och sen har jag också påsklov som alla andra människor. SKÖÖÖNT eller vad!?
Ska såfta som bara den, chilla lite och ta de lugnt. Haha det lät verkligen kul måste jag säga. JAja, whatevaaaaah.

Nu ska jag sova. Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0