I löööv clothes

Då var denna helgen slut. Det känns som jag skriver det typ varje dag haha. Men det är så sjukt vad fort alla helger går nuförtiden, och veckodagarna också för den delen. Man hinner ju inte med(?)

Igår blev det slagt med fiie och låjs. En helt okej kväll faktiskt. Förfest hos fiie och sedan drog vi oss in mot crown vid två tiden. Kom hem vid 5 nån gång och man var ju inte lite sådär lagom trött imorse alltså haha. Shit, det var längesen jag var såhär trött. Och att spendera 6 timmar på ett köpcentra (Entré) med bakfylla är ju ingen höjdare. Men trots det fick jag inhandlat en väldans massa nya saker. Gjorde dock av med rent för mycket pengar. Men nu lär jag klara mig ett bra tag framöver på klädfronten. Det inhandlades:

- Tunika
- Tröja
- Armband
- Två klänningar
- Lång kofta
- Väst
- Gladiatorsandaler
- Solbrillor
- Bh
- Vårjacka
- Öronhänge


Ja, det blev en hel del. Långt över vad jag hade räknat med.
Kanske lägger in nån bild sen på det jag orkar fota. Dock inte idag, för det har jag absolut inte någon ork till. Sängen får bli min lagkamrat ikväll. Ska försöka sussa SENAST klockan tio. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0