Roxanna och Rosing

Eftersom det är tisdag idag så sitter jag som vanligt och garvar åt Roxanna i Andra avenyn. Haha så sjukt att jag alltid garvar så fort hon öppnar sin mun. Nä men ärligt, hon är så stört ball. Riktigt skön brud.


Jag blev så grymt besviken när Hugo blev Den rätte för Rosing. Visst, snygg som satan är han och jävligt charmig. Men alldeles för stor åldersskillnad. Det kommer hålla i max några månader, sen kommer hon inse att han är för ung för henne.
Ejjan som var sååå snygg, fattar inte varför hon inte valde honom. Mogen, snygg och en kille med ett hjärta av guld. Det hade blivit perfekt. Men ja, så är det:)

Kommentarer
Postat av: Eve

Ejjan e inte snygg emma, ue fy fan !

2009-04-01 @ 19:15:51
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: EVe

Dessutom gjorde Linda ju slut med Hugo efter programmet :(, så nu kan han bli min istället ;)

2009-04-01 @ 21:42:49
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: Emma

Vaa ärligt? Haha fan vad rätt gjort. Han ligger säkert fortfarande hemma och bölar. Men det var det jag sa, det hade inte hållt i vilket fall:D Är man bäst eller är man!!!

2009-04-01 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0