Sommar och popcornberoende?

Fick en sååån härlig sommarkänsla när jag stod i duschen innan. Det spelades massa låtar på radion som påmminer mig så mycket om sommaren, och om gamla minnen. Det var en underbar känsla. Fan vad jag längtar till sommaren nu.
På med brillorna, sätta sig i cabben, maxa musiken och köra runt och digga! Haha jag vet, det låter astöntigt. Men fan vad jag älskar det. DET är verkligen sommar! Och att inte tala om att ligga på beachen och steka med sina fina vänner. Och att slippa dunjackan, och bara kunna gå omkring med ett par shorts, ett inne och ett par sandaler när klockan är midnatt. ARhh, jag hatar att längta. Det är en sån plåga!



Haha jag sitter här och kränger popcorn som vanligt. Ni blir inte förvånade va! Alltså, det är läskigt men jag tror seriöst att jag blivit beroende haha. Kan man blir beroende av popcorn egentligen!? Jävla bra fråga faktiskt. Men varför inte liksom. Haha men jaa, jag antar att jag kanske är den första som blivit det! Alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0